4 Temmuz 2015 Cumartesi

2054/KÜÇÜK OROSPU'NUN ÖLÜMÜ?!



           TC.

OSMAN TÜRKOĞUZ


TV. Çeşmealtı,03 Temmuz 2015.

             Küçük Orospu’nun Ölümü?!

           Komşumuz Ali Beyin eşi, diğer hanımlar gibi, çiçeklere çok düşkün bir Hanım! Üç gün önceydi, bir akşamüstü, elinde minnacık bir çiçek fidesiyle çıkageldi.İçi su dolu bir kahve fincanı istedi,o iki kanat gibi yaprağı olan minicik fideyi fincanın içine oturtarak pencere camının önüne fincanı koydu.Hal hatır sorduktan sonra:”Hanımefendi,bu çiçek fidesinin adını öğrenebilir miyim?!Dediğim de:

        “Bunun iki adı vardır.Camgüzeli derler,siz  çok zeki bir insansınız, 36 ya da 48 saat sonra,çiçekteki değişmeye bakarak ikinci ismini bulabilirsiniz?!”Dedi.İkinci günü sabahı ilk işim fincana bakmak oldu.Gördüğüm manzara karşısında çok güldüm.Fidenin tepesinde beyaz bir tomurcuk vardı.Bir saat sonra ol tomurcuktan pembemsi bir çiçek çıkmıştı.Camın önü,pembe çiçek,yola,gelip te geçenlere karşı!?Çok güldüm ve ikinci adını da buldum:

        “KÜÇÜK OROSPU!”Sonra da bir hüzün çöktü içime…Evlatlık olarak alınan zavallı kız çocuklarının halleri geldi gözümün önüne.Suudi Arabistan Müftüsünün ırzına geçerek öldürdüğü beş yaşındaki öz kızının hayali de gözümün önüne geldi.KÜÇÜK OROSPU!?”Çocukluk çağında gelişip,açılan,gençliğine varamadan solan kız çocuklarını düşündüm.Malatya Genelevindeki Keziban yaktı içimi.Çiçeğin yüzüne karşı da aptalcasına KÜÇÜK OROSPU!?Dedim ve fincanı camın önünden alarak balkon setinin üstüne koydum.Bir gün sonra da küçük bir plastik kaba aktarma yaptık.Dün sabah baktığım da KÜÇÜK OROSPU’NUN     ölü bir güvercin gibi toprağa serilmiş olduğunu ve pembe çiçeğinin de renginin solduğunu gördüm ve utanmadan ağladım…Küçük Orospu hakaretime tahammül edememişti,kahrından da ölmüştü…Küçücük saksısına,kanadı yanlara açık ölü bir saka yavrusu gibi serilmişti…Öptüm,öptüm ve ağladım…

 

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi