5 Ekim 2015 Pazartesi

2093/SURİYE SINIRI KİMİNDİR!?



           TC.

OSMAN TÜRKOĞUZ


TV. Çeşmealtı,05 Ekim 2015.

BİR ALYANSLA İKTİDARA GELEN!MÜLKLERE VE SERVETLERE GARK OLDUĞU GİBİ,SURİYE SINIRINA DA SAHİP OLMUŞ?!ÖTEKİ SINIRLARIMIZ DA TEHLİŞKEDEDİR?!

                      SURİYE SINIRI KİMİNDİR?!

Dünya Lideri ve Ülkemizin her alanda en büyük ustası Sayın Recep Tayyip Erdoğan, Fransa’ya hareket ederken yine de döktürdü:

        “Amerika’nın ve Rusya’nın Suriye ile sınırı mı var?Benim 911 kilometre sınırım var?!”Dediler?!Amerika ve Rusya birer büyük dünya devletidir.Onların devlet olarak Suriye ile sınırları da yoktur?Türkiye’nin Suriye ile 911 kilometrelik sınırı vardır.Bay Recep Beyle değil?!TÜRKÜ VE TÜRKLÜĞÜ İNKÂR EDEN Bay Recep Bey,devlet midir ki,komşu bir devletle sınırı olsun?!Özal da:”Benim memurum,benim valim!”Demişti.Sayın Recep Bey de,hakkı ile “benim memurum,benim hâkimim ve benim valim!?”Diyebilir.Kendisini de Türkiye’nin yerine koyamaz?!

 

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi